Om oss

Prima Assistanse er en profesjonell, trygg og nær leverandør av BPA-tjenester (brukerstyrt personlig assistanse). Vi har konsesjon og leverer våre tjenester i en rekke kommuner og har kontorer i alle landets regioner.

BPA siden 2013

Prima Assistanse har levert BPA siden 2013 og vårt mål er å være den beste leverandøren av BPA-tjenester ved å gi personlig oppfølging både til hver enkelt arbeidsleder og til kommunen. Vi har likemenn fra alle regioner som utgjør vårt BPA-råd. På denne måten sikrer vi kvalitet, utvikling og kontinuerlig forbedring av våre tjenester. Vi leverer også helse- og omsorgstjenester, se mer informasjon her.

Som arbeidsleder kan du forvente

  • Tett og god oppfølging
  • Hjelp til å skrive søknad
  • Hjelp til å ansette gode assistenter
  • Driftskonto
  • Timeføringsverktøy med god oversikt
  • Egen kontaktperson
  • Jevnlige møter (etter ditt ønske og behov)

Hvorfor velge Prima Assistanse?

Prima Assistanse er en privat leverandør av BPA-tjenester til funksjonshemmede. Noen fordeler med å velge oss inkluderer:

Lokalkontor

Du får din egen lokale kontaktperson. Vi har lokalkontor som dekker hele landet, så hos oss får du tett og god oppfølging.

Skreddersøm

Vi legger vi til rette for at du skal kunne skreddersy din egen BPA-ordning. 

Driftsmidler

Vi sørger for optimal drift av din BPA-ordning.

Veiledningsteam

Vårt veiledningsteam kan bistå deg med hele din BPA-sak. De har kompetanse innen juss, pedagogikk, psykologi, barnevern og ergoterapi.

BPA-råd

Vårt BPA-råd består av erfaringskonsulenter, dvs. at de selv har BPA eller har god erfaring med dette.

Rask respons

Vi vet at tilgjengelighet er viktig for deg, og derfor gjør vi hva vi kan for besvare henvendelser så raskt som mulig.

Behov for en trygg og nær leverandør av BPA-tjenester?

Vi vet at tilgjengelighet er viktig for deg. Helt fra første møte skal du oppleve at vi i Prima Assistanse både er profesjonelle og pålitelige.
Rettighetspraten med Hege Tegler og Geir Lippestad
En podcast om funksjonshemmede og pårørende.
Hold deg oppdatert